torsdag 21 april 2011

Amen, de va väl som fasiken...

... va allt trasslade till sig!

Frugan magsjuk, denne magsjuk... mycket fokus på utkomst denna veckan.
Har trots allt strul hunnit med ett bra lunchmöte med Martin och Khalid. Bra på mer än ett sätt.
Jag skulle bjuda på lunch men slingrade mig snålt med klassikern, "jag har inga cash", och Khalid tog notan. Tack, Khalid!

Lunchen smakade kalas och vi fick snackat igenom en massa bra saker kring kommande ståupp events. Kul ska det bli, jajamännsan! Tack, Martin! Tack, Khalid!

Sedan har ju jag, Jonas och min kollega Tobias spelat in episod ett av "En helt okay podcast".
En timme med allt mellan himmel och jord. Tre killar kring ett köksbord, helt utan plan och rikting tills Tobias tar tag i rollen som programledare. Jonas är som vanligt finurlig, kompetent och galet rolig. Tack, Tobias! Tack, Jonas!

Själv tog jag raskt tag i rollen som förvirrad, en roll som jag äger fett.
Om du har en timme över kan du själv lyssna här; "En helt okay podcast"! Tack, du!
Äh, va fasiken! När du ändå håller på så kan du lika gärna ta och gå med i Facebook-gruppen också! Eller hur?

Fy fasiken vilken spännande vecka! Å, nu är det strax påsk...

Således hälsar denne alla en riktigt GLAD PÅSK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar