onsdag 6 april 2011

Så har jag gjort det...

... byggt om bloggen så att den matchar rubriken, typ!

Eller som min fru brukar säga; "Ska jag ändå bli fet, kan det lika gärna smaka gott!"
När det gäller sprit är det andra regelverk som griper in och tur är väl det.

Har den senaste en och en halv veckan chockat kroppen med strikt GI-diet, löpning medelst hasning, öppna köttsår, stadsvandring i trätofflor samt en bojkott av kaffet på jobb! På jobb är gratis kaffe listat som en "löneförmån" och erbjuds alla anställda via inhyrda kaffeautomater. Inget konstigt med det! Alls!

Det konstiga ligger i att besökare sällan dricker upp! Ja, såvida de inte är säljare vill säga.
För då hålls det god min, men tackas nej till en kopp vid eventuellt återbesök?
Själv har min mage äntligen återgått till normal tarmfunktion enligt tysk genomloppsstandard för män mellan 45 och 60 år.

Tack för det, hälsar denne!

Kaffenix på er

1 kommentar:

  1. Väl vald bakgrund må ja säga.
    Det glädjer mig att du har tagit till dig dina tofflor och med stolthet går stadsvandring med dessa. Keep up!

    SvaraRadera