lördag 2 april 2011

Fyyy faaasikeens vilken...

...go känsla det var! Äntligen har löparskorna använts till vad de var tänkta till. Sju (7) kilometer i varierad terräng avklarade på femtio (50) minuter! Känns bra! Kolla in vart jag bähftade mig fram...

Jag varvade "kraftgång" med löpning samt bähftning medelst hasning... Vackert väder, hög puls, ett brett leende på läpparna och två feta blåsor som jag slipper ta hål på då det skötte sig självt vid sex kilometer. Har till och med stretchat = spänstig!

Nu blir det kallt vatten, en dusch och några batwurstar med ägg innan jag vilar i två dagar... sen springer vi en runda igen, gött! Planen är att ha kapat fem minuter på dagens tid till 1/5. Go, go, go...

Med ett tjohooo, hälsar eder alldeles egen huskomiker

//Taps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar