måndag 5 juli 2010

Jädrarns va de va länge sen...

...jag var inne på elverket!

Fem veckor är lång tid att vara ledig å jag är rejält utvilad, fast trött. Jag har haft semester från både mitt riktiga jobb och mitt "jobb" som komiker. Riktigt jädra skönt kan jag säga...

Var en sväng i Montenegro med frugan. Två veckor i gassande sol, samtidigt som det regnade i gamla Sverige... Sista dagen i Montenegro drog en storm in och ersatte solen. Kom hem och voila, solen återvände till Sverige och jag har fortsatt att gotta mig... Gottat mig åt att inte bara ha tur i kärlek, utan också med vädret! Jajamännsan! Jag är nöjd och avstår från att köpa lotter...

Hälsan då, hur är det med den? Tja, i Montenegro blev det dagliga promenader, som möjligen kompenserade två lagade mål mat och ett antal öl per dag. Dessutom blev det lite färgad sprit då och då... således, jag mår fint!

Jag har också hunnit bygga å måla på huset, anlitade hantverkare kaklar om badrummet och putsar om fasaden på huset. Jädrar vad fint det blir.

Så vad kan man säga, allt detta och ändå känns det som om hela sommaren ligger framför mig, orörd. Som jag skall njuta av den...

Nä, nu måste jag ut å slita lite på hängmattan, vi ses någon gång.
Go, go, go...

Slappevips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar