fredag 16 juli 2010

Jahanänä, då är det väl bara att...

...kavla upp ärmarna å ta tag i verkligheten!

Eftersom jag inte råkat på en enda våg på land, så har jag inte haft möjlighet att kontrollera min framgång gällande hälsoköret.

Rent teoretiskt så skulle jag eventuellt faktiskt ha kunnat gå ner i vikt och sen upp igen, utan att veta om det... det kan vara så, det kan det! Men det får vi aldrig veta, ju. Jag tror faktiskt att det är så, det gör jag. Det känns lite som om jag gått ner c:a sju kilo, runt vaderna...

Ett bevis på att jag nog ändå blivit aningen smärtare, är att jag i går kunde ikläda mig min Sverige t-shirt från -76... ni vet en sån som Sven Melander vimsade runt i som törstig turist i filmen sällskapsresan!
Ja, jag har kvar denna urblekta tröja och jag fick både på och sedan av den igen utan att den gick sönder.

Den satt perfekt! Ja, förutom att den var aaaaningen kort framtill, men efter en koll på sällskapsresan, så ser jag ju att det ska va så.
Tröjan är sydd för att glipa lite fram...

Nä,men så att vi säger väl så då,så att eh...

Tjiddevips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar