söndag 11 juli 2010

Slipade bort överflödig hud i går...

...genom att delta i en timmes beachvolleyboll!

Jag offrade mig för laget genom att kasta mig än hit och än dit. Jag kände mig verkligen smidig och grasiös, men det liknade troligen mest en elefanthane som sökte lindring för solen genom att bada i sand.

Hur som helst var det kul och kvällen avslutades hemma med hjälp av en grill, kött, lax och bakpotatis... som grillmästare gjorde jag ett grymt jobb, ett jobb som mixades med dopp i plaskepolen där det guppade omkring kylda ölburkar.

I dag blir det plaskepoolen, hängmattan, plaskepoolen, solstolen, plaskepoolen... eller så löper jag helt amok och tar allt i en helt annan ordning, bara för att jag kan... LYX!

I morgon är det tillbaka till framtiden... arbete, arbete, arbete/standup, arbete, arbete, helg, helg...

Fy fasiken va bra jag har det! Go, go, go...

Tjiddevips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar