onsdag 21 april 2010

De börjar likna en trend...

...det här med att luncha på söder!
Idag var det jag, Jocke, Johan G å Håkan som kom iväg på en kombinerad lunchpromenad och en läcker Libanesisk GI-buffé... med en Ramlösa inkluderat är det 6 kronor billigare än i "matan"! Dessutom är det 130 kronor godare och 97 kronor nyttigare...

Eftersom denne ligger i hårdträning tog jag ett extra varv till bankomaten vid systemet å hipp hopp om inte tekniken funkade hela vägen!

http://sportypal.com/Workouts/Details/258035?key=87802f5f31c5dcde23a2cc939c33d27b469607ef&ms=0

Vilken god vana detta börjar bli, go, go, godare...

Tjiddevips!

4 kommentarer:

  1. Libanesisk gi-buffé, får töser oxå fölla mé? Tror jag vet två i så fall... *niger fint och ser snäll ut*

    SvaraRadera
  2. Ända kravet är att man är med i FB-gruppen "Vägra Laddaren!"... kön å sånt tjafs bryr vi oss inte om! Men nig gärna, det är en bortglömd artighetsfras som bör omhuldas.

    SvaraRadera
  3. Jag kan niga... och gillar GI... och är med mrsg

    SvaraRadera
  4. Jag är redan med i gen gruppen, så de så! :-)

    SvaraRadera