söndag 18 april 2010

Jahaja...

...så kan det också gå!
Frugan frågade om jag skulle med ut... å den jädra hjärnan lurade oss alla genom att säga, jajamännsan! Jag blev så perplex att jag helt enkelt tog på mig ytterkläder, sportskor och hängde på. Jag kom mig inte ens för att starta sportypal för att dokumentera promenaden.

Som lök på laxen, när jag väl funnit mig å kickat igång sportypal, så tog strömmen i min mobil slut innan vi hann hem...

http://sportypal.com/Workouts/Details/251004?key=399159c37b50d445e2237c0bc8117cadb5e845e9&ms=0

Men man kan ju gissa själv, att jag börjat vid vårt hus och sedan tagit mig hela vägen hem, typ...

Go, go, go...

Tjolahopp!

2 kommentarer:

  1. Jag blir så nyfiken på vilka mer som deltar i projektet (och om de också villigt poserar i kallingar i sina bloggar...) :-)

    SvaraRadera
  2. För mig att känna till å för dig att ta reda på...

    Eller med andra ord, så är de enda andra deltagare jag kommer ihåg Ameli Frostell och Patrick Ekman. Av dessa är det, vad jag vet, bara Patrick och denne som skall blogga.

    Jag är dessutom lite busig och har tjuvstartat med denna blogg. Tanken är förmodligen att bloggandet skall ske med Intranätets forum-funktionallitet.

    Så att e...

    SvaraRadera