torsdag 22 april 2010

Fatta var...

...jag åt lunch idag!
"Libbanesen"... men jag saknade de nigande å snälla töserna, vart tog ni vägen? Själv har jag brännt 75 kcal enligt min förvirrade GPS-applikation. Det var behövligt eftersom jag duckar Gunnels generösa erbjudande att gympa med mig 16:30 idag...

Jag skall istället "power-nappa" och därefter gympa igång hjärnan.
I kväll hittas jag nämnligen på The Tivoli som komiker vid en live inspelning av PcH#100. (Visst låter det som en laboratorieframställd nöjesdrog?) I alla fall, så får ni här den sedvanliga länken till mitt vardagsgympapass... (sicket ord jag skapade där)

http://sportypal.com/Workouts/Details/260183?key=3fa88e5990fe009e5979a40bde6e9e430bbffdbf&ms=0

Fasiken, ja måste ha gått ner 2 kilogram sedan den 13/4, go, go, go...

Tjurrevips!

1 kommentar:

  1. Så som ni smyger iväg är det omöjligt för oss att ha en chans att time:a in oss... ;-) Men vi är glada för er skull.

    SvaraRadera