torsdag 6 maj 2010

Jag har beställt...

... pizza till lunch!
Det ska bli JÄTTEgott! Det blir min belöning för att ha undvikit all fysisk ansträngning utöver den att ta mig till å från jobb. Inget att vara stolt över direkt, men visst fasiken behöver man ibland kasta sig ut i kolhydrathavets mörka avgrund utan ånger och beslutsångest.

Jag avser att njuta till fullo av dagen och vad den bär med sig, för det här är en grym dag med bara bra saker. Yeah! Kolla bara in detta;

Vaknade i morse med ett ego STORT som leendet på mina läppar efter att ha gjort en redigt jädra bra show för 90 underleverantörer till industrin i går kväll...
En härlig arbetsdag på jobb med en god pizza som avbrott vid lunchtid....
Kvällen börjar sedan med spelkväll med grabbsen på jobb, in om lasarettet för att lämna blod innan jag bänkar mig på Olympia tillsammans med hela familjen för lite mys när HIF spöar de gnälliga Örebroarna!

Yeah, vilken maxat go dag! Kärlek till alla, go, go, go...

Viddevips!

2 kommentarer:

  1. Efter att ha sett hur din pizza såg ut måste jag skriva att jag är stolt över din karaktär!

    SvaraRadera
  2. Ja, duvetsommansäger, såatte... det blev en kebabsallad i stället! Å de va fasiken så gott de också! Visst e ja duktig trots allt! Ja-a, de e ja...

    PS.
    Tack för den goda bearnaisen, den bättrade på det glycemiska indexet rätt rejält!

    SvaraRadera