lördag 8 maj 2010

Sicket träningspass...

... jag precis genomfört!
Först mental träning när jag INTE kastade gatsten på bilen som framfördes på cykelbanan som passerar vårt hus... Därefter ett fyspass när jag förflyttade två betonggrisar 20 meter med hjälp av ett rör. Nu står de båda stadigt vid cykelbanans början och hindrar effektivt allt som är bredare än 47,5 centimeter från att passera!

Åhhh, vad jag är nöjd med mig... det känns som ett kinderägg,

DÄR - FICK - DU!

Dags för en dusch och en energidryck... kanske lite stretching eller nähhh! Eller jo-o, mot duschen, go, go, go...

Drillevips!

2 kommentarer:

  1. Vad innovativt av dig! Jag är oxå polis på vår gata (vilket mannen tycker är ytterst pinsamt ibland) Men måste man så måste man.

    SvaraRadera
  2. Hitintills har det fastnat fyra cyklister och en häst! Alla ovana vid mina hinder... men dom lär sig, snart!

    SvaraRadera