måndag 10 maj 2010

Min bäste vän...

... är nu Voltaren GEL!
Patetiskt att en fullvuxen karakarl som jag inte ska kunna flytta ett par betonggrisar utan att få muskelsmärtor. Men det värsta av allt, var ju ändå igår, när jag skulle bära in den nya tvättmaskinen, ensam, för så gör vi karakarlar... ger fasiken i att tänka efter före. Så gör vi, yepp!

Så eftersom jag är kass i huvudet, är jag nu också kass i ryggen... fast bara lite. Lite kass i huvudet, för jag fattar ju så här i efterhand, att det var dumt gjort att lyfta en diskmaskin ensam, i min ålder och mitt skick... det svåra blir att komma ihåg det, till nästa gång!

Det kommer förmodligen att krävas en mental anteckning, check!
I övrigt är jag hälsan själv, go, go, go...

Tjillevipp!

2 kommentarer:

  1. Tyck inte synd om dig själv utan förena nytta med nöje, medicin med fredagsmys eller återhämtning med partykväll:
    Använd Voltis Gel:en som blannevann.

    SvaraRadera
  2. Sicken "volta" jag kommer att åka på efter en sånn blanning... förmodligen skojjigt hela vägen in i kaklet!

    SvaraRadera