söndag 2 maj 2010

De var som självaste...

... fasiken vad jag förfallit!
Ingen strukturerad fysisk aktivitet på hela veckan... Lördagen gick i regnskurarnas tecken så det blev bara lite inomhusträning i form av dammsugning och en titt på AVATAR. I brist på DDD hemma så måste jag ändå säga att det var GRYMT bra ljud i filmen, det var det! Meckade lite med en av mina webbsidor och min Youtube-kanal som kom till liv i slutet på veckan. TACK, Tobias!

http://www.youtube.com/webgurun

Söndagen blev som en helt ny dag som bjöd sol å värme hela dagen. Shorts, flipp-flopps, köpa bil till dottern, köpa jord till frun och roundup till mig själv. Inte till mig personligen då,utan till våra oombedda nässelodlingar samt kirskålahelvetet. Ursäkta franskan...

Bytte till skyddsflipp-flopps och tog på mina skydslinser innan jag begav mig ut på besprutningsupptåg. Sen blev det allt lite utomhusträning med gräsklipparen och gasolgrillen innan kvällen avslutades med lite bokföring och deklarering, NOT! För det var KÖ till skatteverket och min elektroniska deklarationsblankett. Ställde mig sist i kön å nu ser det snart ut som om det skulle kunna vara min tur, go, go, go...

Kniddevips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar