tisdag 11 maj 2010

Mental smärta tas om hand ...

...av Voltaren i tablettform!
Koolt att sånna tabletter får vara receptfria! Ryggen känns inte lika ond längre och min mentala kapacitet är opåverkad... förutom att allt går lite långsammare. Rätt häftigt faktiskt, känns som att leva i en pantomim som rullas i slowmotion med pålagt ljud från Onedin-linjen... BALLT!

Det svåra är att framföra sina skämt inför publik, med bibehållen timing. Positivt är att även om det inte lyckades riktigt igår, så hade i alla fall denne kul. Yepp! Å ärligt, så gjorde jag mig förtjänt av gaget... en skål med Chili con Carne, som förövrigt var superb. Tack!

Fysikaliskt så håller jag min diet, åker inte hiss och funderar fortfarande på att börja träna... kanske. Mår bra, go, go, go... i huvet av Voltaren!

Tjippedips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar