fredag 28 maj 2010

Oj, oj, oj, va gott det var...

... att få avrunda veckan med en homerun!
Ledig från mitt "riktiga" jobb torsdag och fredag. Reste med tåget till Kalmar igår för att köra 10 minuter standup på restaurang Byttan. Det visade sig bli 20 minuter som satt som en smäck, härlig publik som jag fick go kontakt med. Jädrans va gött de var...

Sedan gick kvällen in i en annan fas, där jag tillsammans med en öl och resten av publiken kunde njuta av en Fritte Fritzon som var redigt go å kul. (Som vanligt!)
Några goa öl till och Fritte å ja tog en 20 minuters promenad till hotellet. I morse promenerade vi tillbaka och här sitter jag nu på ett tåg med onoff-kontakt med omvärlden. Som jag njuter, av att komma utvilad å fräsch in i en hektisk helg!

Byta fönster å måla takskägg! Go, go, go...

Jidderivips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar